3 days

Hejsan, ska försöka sammanfatta dehär tre dagarna jag inte bloggat lite fort.

I måndags åkte jag och mamma till Mora och fick en skena till mina tänder eftersom jag precis tagit ut tandställningen. Och oj vad jag hatar den. Den gör skitont och jag kan inte prata. Jag mumlar och läspar hela tiden. Egentligen ska jag ha den i dygnet runt förutom när jag äter men det har jag inte riktigt skött. Men aja jag blir väl bättre om jag kan prata bättre snart.

Igår hade klassen afrikans dans på idrotten och det gick verkligen inge bra för mig. Kan inte dansa och har inte koll på stegen :s

Idag kom våran kära mentor tillbaka från lite pappaledighet (ca 2 v) så nu blir det ording i skolan igen! haha

Hare bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0