Reklamation



Kul rubrik! Fast det är ju faktiskt det jag håller på med nu, eller nästan iallafall. Jag ska skriva ett tal om det, och oj vad roigt det är!! Not. Men jag släpper det och fortsätter imorgon.

Idag vara vi lediga från skolan och det var skönt! Fast jag skulle ändå ha varit det för idag tog jag ut min tandslänning och oj vad skönt det känns i munnen just nu! :) Längtar inte så jätte mycket tills nästa måndag då jag får skenan som jag ska ha i några månader. Jag är då hur nöjd som helst med resultatet, bara tänderna inte åker tillbaka så kommer det här bli hur bra som helst.

Nä nu skah jag sluta snacka om min tandställning (som inte är så roligt) och fortsätta titta på Grey anatomy.Ha en bra måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Härlig bild!

2011-11-22 @ 15:46:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0