Tisdag 3 april 2012

Hej hej, nu ska jag skriva om min dag eftersom det är så många som klagar på att jag inte bloggar... Men iallafall så hade jag bara två lektioner idag som bestod av ett matteprov och en tråkig svenska lektion. Jag skulle ha haft idrott men nästan ingen i klassen hade idrottskläder så den vart inställd och jag klagar verkligen inte ;) Efter en snabbis hemma drog jag ut igen och gymmade med Nicklas och gissar på att jag kommer att ha grymt mycket träningsverk imorgon. Sen åkte jag direkt till Linnea och åt middag med henne och kollade lite på bb-reprisen. Nu sitter jag här och har precis skickat in en engelska uppgift som jag verkligen inte är nöjd med. Next up: Desperet housewifes och big brother sen sova! :)

Eftersom jag var så duktig å skrev så kan jag väl lika gärna skriva om gårdagen också för de som orkar läsa mer eller inte har nånting att göra ;). Jag gick i skolan tills tio i ett men stannade kvar å jobba matte till nästan halv fyra! :O Tror jag aldrig stannat kvar så lång tid frivilligt så känner mig gryymt duktig hehe. Sen hann jag inte gå hem för då skulle jag och Linnea till kupolen och äta middag sen åkte vi hem till mormor och morfar för att städa hos dom. Blev då 200 kronor rikare! :D Kom förresten hem klockan åtta så var hemifrån nästan 12 timmar!

Imorgon ska jag kolla på rättegång med klassen och hoppas på att det kommer bli kul! Är iallafall väldigt förväntansfull. Och just det! Matteprov igen imorgon -.- Får verkligen hoppas på att det kommer att gå bra men troligtvis inte.

Ha en grym tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0