17 januari


Bjuder på en jättegammal bild som jag hittade i min kamera, är seriöst för lat för att ta nya bilder varje dag hehe. Och om ni undrar så kommer del 2 av förra året, men har bilderna på min dator hemma och nu har jag skoldatorn. Men inlägget kommer i helgen, jag lovar ;)

Nu sitter jag förövrigt i min lägenhet och är jättemätt fast jag egentligen inte ätit så mycket idag, vet inte hur det gick till men men...
Idag hade vi världens drygaste idrottslektion men den var rätt rolig ändå. Kommer säkert ha enorm träningsverk imorgon.
Det får bli en kväll framför teven, det är ju trots allt sitcom-tisdag på femman haha!

Ha det bra nu!


Kommentarer
Postat av: Linnea

träningsvÄrk

2012-01-20 @ 16:52:36
URL: http://elinnlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0