2011 del 1

Åkte kortvasan på cirka fyra timmar och kom i mål bland dom sista i min stargrupp. I år ska jag vara bättre!
Åkte till Åre med familjen och var bara i backen en gång pga. riktigt dåligt väder. Glömde också ta kort ute. Men det var kul ändå!
Fick en kompis som jag står väldigt nära och älskar!
Tog ett till hål i örat. Ingen viktig sak men vafan måste ju fylla ut lite ;)
Köpte en Ipod istället för en iphone för nästan fyra tusen som jag ångrar.
Åt Middag med Amanda AM på Experium och sen klagade på dålig service och mat (som det faktiskt var) så vi fick ett presentkort var på 290 kronor.
Tog vårbilder med Ida (och Amy)
Fyllde sexton år! Och fick koppar och en blomma till lägenheten haha.
Tog fler bilder med Ida, sen började det spöregna så vi skulle skynda oss hem och då förstörde jag moppen ;)
Slutade nian (behöver aldrig mer åka buss en timme för att komma till skolan!)
Spenderade det mesta av sommarlovet i min sommarstuga i Borlänge.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du tog den där bilden med paraplyet med mig, då du förstöde en spegel :)

2012-01-08 @ 13:59:59
URL: http://kristineriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0