Ny fondation!

Köpte ny fondation nyligen. Ville ha en flytande eftersom jag haft mineralpuder väldigt länge nu. Jag använde mig av Bare minerals som är en väldigt omtalad fondation, jag kan inte riktigt säga om den är bra eller bara överskattad. Men kan då säga att den inte uppnår vad den ska med tanke på att den är så dyr. Det håller inte så länge (enligt mig) men den täcker ganska bra ändå. Så därför ville jag testa denna fondation från Chanel. Den är inte "orange" som många är och det känns inte som om man har ett kilo smink på sig som det känns som när man köper en lite billigare. Den täcker också lagom mycket så att det ser naturligt ut.
Jag har den ljusaste tonen och den kostar lite över fem hundra för er som funderar på att köpa en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0